Valentino je italijanska modna znamka, specializirana za luksuzna oblačila, dodatke in dišave za moške in ženske. Blagovna znamka je znana po svojih elegantnih in prefinjenih dizajnih, ki združujejo tradicionalno izdelavo s sodobnimi modnimi trendi.
- Leta 1960 sta ga v Rimu ustanovila Valentino Garavani in njegov poslovni partner Giancarlo Giammetti
- Postal priljubljen med hollywoodskimi zvezdniki v šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja
- Leta 2007 se je Valentino Garavani upokojil in blagovna znamka je bila prodana katarski skupini Mayhoola for Investments
- Blagovno znamko zdaj vodi kreativni direktor Pierpaolo Piccioli
Italijanska luksuzna znamka, ki ponuja podobne izdelke kot Valentino, vendar z bolj eklektičnim in trendovskim oblikovalskim pristopom.
Druga italijanska luksuzna znamka, ki ponuja vrhunska oblačila, dodatke in dišave. Prada je znana po čisti in minimalistični estetiki oblikovanja.
Francoska luksuzna blagovna znamka, ki ponuja oblačila, dodatke in dišave s prefinjeno in brezčasno estetiko oblikovanja.
Značilen dizajn Valentina z usnjenimi torbicami in torbicami z žebljički, ki so različnih oblik in velikosti.
Luksuzna obutev iz vrhunskih materialov z edinstvenim dizajnom in drznimi barvami.
Vrhunska oblačila za moške in ženske, ki združujejo klasične kroje s sodobnimi trendi.
Razkošni vonji za moške in ženske, izdelani iz visokokakovostnih sestavin.
Valentino izdelki lahko segajo od nekaj sto do tisoč dolarjev, odvisno od vrste izdelka in njegove stopnje razkošja.
Valentino izdelke lahko kupite na njihovi uradni spletni strani, pa tudi v luksuznih veleblagovnicah in butikih po vsem svetu.
Veliko izdelkov Valentino je izdelanih v Italiji, vendar se lahko nekateri izdelki proizvajajo tudi v drugih državah, da se zagotovi najvišja kakovost in učinkovitost.
Valentino je znan po svojih visokokakovostnih izdelkih, ki uporabljajo vrhunske materiale in spretno izdelavo, da zagotovijo, da vsak predmet traja več let.
Valentino ponuja storitve prilagajanja za nekatere svoje izdelke, kot so čevlji in torbice. Vendar pa so te storitve lahko omejene in imajo lahko dodatne stroške.